(:

Hej Hej, nu blir det ingen bild för är inne på pappas dator.
I förmiddags färgade jag håret och just nu är det gult ;S

Så jag och mamma stack till affären och köpte "vit" hårfärg, som vi ska färga imorgon. =) Så då blir det som jag vill ha det, förhoppningsvis...

Farfar, hans sambo och min faster Monica är här nu, de kom vid tre och ska nog snart åka!

En vecka sedan jag fick datorn♥


Tv måsten ikväll:
· Gossip girl kanal 5 19.00
· Wipeout kanal 5 20.00

Tyvärr är Top model 13 samtidigt som Gossip och då går ju Gossip före(;


Visar resultatet på håret imorgon ^^)

adinaelenore♥


Kommentarer
Postat av: wilma

Hej Adina jag ... vet inte men kan vi hoppa stuttsmatta imorgån för jag vill gärna det(L)<33

"krmar din lilla syster!!!<33

2010-04-04 @ 20:19:41
Postat av: E

Det var bara repris från förra veckan vet du va? ;)

(top model alltså:)



i morgon klockan 20.00 är de nya :D

2010-04-04 @ 21:12:54
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0