3 veckor kvar av frihet :P


Bild från igår+smink utsmetat,gööött :D

Seeg morgon, satt vid datorn från 00-hemlight :P Sent blev det i alla fall. Så har inte sovit länge den här natten.
Men ska ta på mig bikini nu, ta med en tidning ut och sola, sköönt!
Brännan har gått bort väääldigt fort sen jag var på Mallorca-shit vad jag saknar det!

Föräldrarna började jobba idag, så inte kan man åka och bada :(

Har stor lust att åka in till stan imorgon och kolla in lite i affärerna, MYCKET REA nu!
Har redan kollat in lite grejer :D

Check: God sommardrink hänger med ut när jag ska sola!

Kommentarer
Postat av: Jojo

3 veckor! Själv har man bara 2....

2010-08-02 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0