:S

Herre gud vad det har regnat och blixtrat inatt!

Gick upp vid nio och tog frukost och la mig och tittade på Sex and the city The Movie.
Har sett den en gång innan men den var konstigt nog bättre denna gången.
Första gången jag såg den så hade jag inte tittat så mycket på serien, det var efter jag sett filmen som jag började titta mer på serien så nu fattade jag mer av filmen. :)

Sitter på pappas och mammas dator nu så ska upp och sätta på min egen.
Jag är väldigt sugen på en annan design, men det är jag nästan hela tiden, men tycker det är lite kul ;)
Fast kanske väntar med att använda den designen jag ska göra nu, är rätt så nöjd med den nuvarande.
Men jag vill att den ska gå i vit och svart, tror jag.
I(L)white.

adinaelenore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0