bästsstemoapåbesök! :DDDDDD


Random bild ;P

Halli Hallå ;))

Nu sitter man här med underbaraste Mois vid sin sida, och det är inte dålig det! ;D((LLL)
Vi hämtade upp henne vid 17.00 tiden och sedan åt vi och packade ner badkläderna och stack och tog ett kvällssdop, riktigt härligt! :)

Imorgon ska Moa vara här hela dagen och sen på eftermiddagen skall vi åka hem till min faster som fyllde 50 år på Midsommarafton! grattis till henne! Moa släpper vi av vid busscentralen!  :(
Men vi ska ses efter Mallis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L), ettt måste, eller ett ska göras!

Nu ska vi kolla grejer på datorn och ha allmänt kul! :D
GÅ IN PÅ MOAS BLOGG!!!!! :D

adinaelenore♥

Kommentarer
Postat av: mois :P

thihi, ja riktigt kul att vara här :D

i kväll har varigt roligt ju ;D (L)

och imon ska bara bli mer riktigt kul xD !!!! (LLL)

och när du kmr hem igen ska vi självklart träffas!! :D :DDD (LLLLLLLLLLLLLLL)

okej men nu ska vi ha lite almänt kul ja :)

ha det bra! hoppas du får en bra kväll! höhö ^^

Hej Adina!

Hej på dej med Adina!

Jag gillar dig!

Men jag ej dig, hejdå!

<-- haha hade du lite roligt nu? ;D

hej adina, jag gillar oxå dig :D thaha (L)

(internt skämt typ! vi som fattar bara antar jag?) ^^

typ värdens läängsta kommentar ;)

så vi kanske inte ska skriva mer ^^

bra idé kompis min ^^^^^^^D

hahha, joe.

Visste du att han är med i serien V.Ä.N.N.E.R ??

haha men oj nu haar du roligt ;D

Haar du bliviiit NOORSK? :D

jao, hejjdå! lång kommentar// din bästebästis.. och dig själv ^^ (LL)

nu gör vi nått annat?! ;P <3

2010-07-08 @ 00:46:40
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0