problem!

Varför ska igfx bildskärmsdrivrutinen inte fungera? Pappa kanske ska ringa till Dell för hjälp :P!
Vill spela the sims! :(

Aja, nu sitter jag vid min systers dator som jag fick låna fort, snäll som hon kan vara xP
Ska kanske sätta på min dator om en stund för att visa dagens outfit, men får se.
Har nämligen inte tagit på mej än, så att visa outfiten nu är inget jag hade tänkt.

Senare, faktiskt 15.45,  ska jag ta den tredje och sista sprutan mot Livmoderhalscancer.
Wish me luck, höhöh
Nej det behövs inte, har inte fobi mot sprutor, tack och lov :)

Vädret är inte på topp idag, men det är bara skönt, enligt mig.
Har haft sol så det räcker på ett tag.
På tal om Mallorca så ska jag kanske visa några bilder, får se :)

adinaelenore

Kommentarer
Postat av: mois

visa bilder, jag vill see!! :D (L)

läntar till torsdag, ska bli kul! ;D <3

2010-07-19 @ 17:57:42
URL: http://moiizen.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hur gammal är Wilma nu egentligen? Känns som det var en evighet sedan jag träffade er... Gör livmoderhals sprutan ont? Mina föräldrar vill att jag tar den. Du får komma till Mölndal snart <3

2010-07-26 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0