Utkast: Juni 11, 2010


Bild från nu,

Vet inte hur länge jag suttit vid datorn idag, men det var det värt!!
Som ni ser så har jag själv gjort en ny design som jag är ganska nöjd med :D
Sedan har jag börjar göra en till Ellen också, men den är under arbetning, hehhe =)
På måndag ska jag vara med henne och då ska vi fortsätta på den! Hennes design kommer nog likna min egna lite fast med andra färger och bilder förstås :)
Eller så kanske den blir helt annorlunda :P? det märker vi på måndag!

Det som är gött nu när jag gjort min egna design är att det blir jätte lätt att byta färger på den och bilder, tummen upp för det!
Vad tycker ni om min design? ;P

Godnatt på er =)

Kommentarer
Postat av: essi

hej, jag tkr designen är fin! jag hittade din blogg av en slump bara! =)

2010-06-12 @ 19:04:14
URL: http://eessii.blogg.se/
Postat av: mmmm

aha nu ser jag din header! :P uppdaterade sidan.. xd <3 fin den var!!(L)

2010-06-13 @ 13:55:50
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0