ingenmeningmeddagen

hahha detta var en dag utan mening :P
nej då :) Har varit så go dag, typ bara suttit vid datorn, så det är nog dags att snart stänga av den! Även datorn måste ju få lite skönhetssömn *host host*...

Städningen har inte heller blivit av, men jag har sådanan dagar någon gång per år då jag verkligen inte orkar göra någonting :)

Har ni haft en lugn dag som jag eller kanske en aktivitetsfylld? :P

Eftersom att jag legat på lat-sidan idag så har ju inte heller några kläder åkt på utan den hederliga pyjamasen sitter kvar ;P
Därför har det då inte blivit någon dagens outfit, om ni inte vill se ett fult gammalt linne, hööhö (det vill ni inte! och får inte) ^^

adinaelenore

Kommentarer
Postat av: moa

haft en lugn dag jag med! ^^

;D

2010-07-04 @ 18:45:01
URL: http://moiizen.blogg.se/
Postat av: moa

sv: a jag vet, tycker jag med hihi :D

känner igen märket.

Tror det är ganska bra :P

2010-07-05 @ 10:11:10
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0