Med i telia-tävling!

Jag är med i en tävling på Telia. De lottar ut 3 stycken iPhone 3GS med Tela Refill!
Allt du behöver göra är att skriva ett svar på frågan du hittar på länken nedan och skriver en motivation om varför du ska vinna!
Vill du också vara med i tävlingen? tryck här.
Tävlingen håller på till den 18 Juli klockan 23.59

Mitt svar:
Man får 5000 gratis sms i månaden!

Motivering:
Jag skulle vilja vinna en Iphone till min pappa!
Han har en samsung
touch som krånglar HELA tiden, den ringer upp folk när den ligger i
fickan, den gör inte som han vill. Jätte krånglig är den!
Han har pratat om att han vill köpa en Iphone, men har får inte sålt sin nuvarande mobil.
Självklart skulle jag vilja ha en iPhone själv, mdn jag har en mobil som
funkar, men min pappa är i behov av en ny!
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0