Bajs och annat.

Halloj i stugan.

Har gjort grejs denna veckan som jag komemr visa i bilder, men dock inte nu. Ska nämligen ta på mig och skit innan jag drar till den årliga marknade, lite kul, där jag ska gå på Ellen =).

I veckan köpte jag en vit blus som , när jag kom hem, upptäckte var för stor så den bytte jag till en turkos vår väska:

Dåliga bilder, men de får duga.

Köpte även dessa goa xP:


haha min hand-_-

Blev lite sur för mitt bruna flätade skärp gick typ sönder (dålig kvalité) så fick lämna tillbaka det :( så ska köpa mig ett sådant någon annan stans!
KÖP ALTSÅ INTE FLÄTAT SKÄRP PÅ LINDEX

Ska fixa mig nu, det kommer en dagens outfit när jag är klar.

adinaelenore♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0