((;


Bjuder på denna... :P

Hej Hej!

Fixar lite inför åkturen till Norrköping imorgon :) Men det blir ännu mera packning imorgon!

Har jag sagt att jag och min famlij på Söndag eftermiddag åker upp till något ställe som inte ligger så långt ifrån funäsdalen, vi ska typ klättra, fiska och paddla kanot! hahah jag kan verkligen se mig göra dem grejerna :P

Så det kommer inte bli någon bloggning nästa vecka om det inte finns internet där, för datorn hänger med =)
Vet inte riktigt när vi kommer hem men det märker vi :)

Sovgot(LL)

adinaelenore♥

Kommentarer
Postat av: moa<3

hihi, låter roligt :D

vad ska du göra på midsommar då? :) <3

2010-06-24 @ 11:04:19
URL: http://moiizen.blogg.se/
Postat av: moa<3

sv: höhö, bilder på den kommer snart ^^med den är inte världens roligaste kanske hihi :D

men om du rullar ner lite eller whatever, jag lägger in bild på den jag köpte hos mamma oxå samtidigt :)

-------

hihi, ja kanske det, fast det var ju en lista med lite dyrare saker kanske ;P men ska göra en hos mamma sen oxå, .. :) <3

2010-06-24 @ 11:19:33
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0