Svar på frågorna!

Hej, nu kommer svaren på frågorna, hoppas ni blir nöjda med svaren :P

Vilka bloggar läser du?(länka gärna) : Mina vänners: EllenRunemark, EmmaSvärd, HannaRydén, JacquelineBerlfrage, MoaFridholm & SofiaEllington
Kända: Febbs, Kenza, Kissie & MariaMontazami
Tror inte jag glömde någon?,

Vad tycker du om skolan?:
Den funkar :)


Vem är din bästa och närmaste vän?: Det är faktiskt två :P Ellen Runemark och Moa Fridholm <3

Vilket är ditt favoritdjur?: Hund och Marsvin :)

Vad föredrar du?:
· Sommar/Vinter?: Det är mysigt med vinter men jag föredrar sommaren :D
· Bada/Sola?: Bada:D
· McDonalds/Middag hemma?: Middag hemma!
· H&M/Gina tricot?: För tillfället H&M
· Mobil/Dator?: Hmm, datorn kan man ju inte smsa med, men det får ändå bli datorn!
· Vatten/Mjölk?: Ibland vatten ibland mjölk :)
· Bulle/Kaka?: Bulle om det inte gäller Kladd(kaka) xD
· Tårta/Glass?: Glass!

Vilken är din favoritlåt nu?: Your love´s a drug- Leighton Meester

Hus/Lägenhet?: Hus =)

Vad gör du helst en helg/lov eller ledig dag: Är med en gullig vän ^^

Var är du hellst?: Olika, men gillar att vara hemma :)

Favoritfilm?: The Notebook och You´ve got mail :D

Trivs du där du bor nu?: Jag trivs med mitt hus men i själva "orten" sådär...

Vill du gifta dej med mej?: Har du en förlovningsring och ett namn?:D


Tack för alla frågorna, undrar ni något nu i efterhand så är det bara att fråga! :)




Kommentarer
Postat av: mois

bra svar!, glass är bäst hihi ;P ^^

vi hade visst den där filmen hemma, you´ve got mail.. tänkte se den men glömde det nu xD

förstår att du trivs med ditt hus, det är ju superfint(L).. mke bättre än lägenheten såklart höhö ;) även om det var roligare när du bodde här.. ^^ (L)

2010-06-20 @ 18:04:11
URL: http://moiizen.blogg.se/
Postat av: adina

Thihi, ja jag håller med! ^^D (L)

2010-06-20 @ 19:30:19
URL: http://adinaelenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0