sleep tight cutie pies <3

Gjorde fyra stiker förut,, "wohho", fast kom tvåa, pappsen vann :)

När jag kom hem ,halv åtta, så skulle jag se resten av gossip men nej då då var det Cougar Town ,var var Gossip?


Imorgon blir det hem och plugga engelska ( prov på onsdag) och göra klart min bokrecension som ska in på tisdag. Tyvärr har jag inte Microsoft Word på min nya dator så får skriva på pappas =(

Jaha, nu ska jag strax lägga mig, efter att ha kollat några vänners bloggar!
Imorgon kommer dagens fråga, som jag och Ellen kommer ha likadan?! !

Nu med denna nya datorn så kommer jag att nog uppdatera mera, och såklart med mycket mer bilder, men jag kände inte för att lägga ut någon nu, jag ser ut som en babian ... (;

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra skolvecka, hur lång nu eran är, jag går tills på onsdag :D

sleep tight cutie pies(L)

adinaelenore♥



Kommentarer
Postat av: e

Tror titabllen är lite konstig för tiden har gått om x)

2010-03-29 @ 07:32:42
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: mois

går du till onsdag? :O fubbis! vi går till torsdag! ;)

tihhhi, idag är det den 29:e mars vilket betyder- en månad kvar till värmen(L) :D <33

2010-03-29 @ 16:42:41
URL: http://imuniquee.blogg.se/
Postat av: ellen

adina du ser alltid ut som en babian :D Så därför kan du ju ta kort på dej själv min babiankompis :D Du är min babiaaaaan (((LLL)))

2010-03-31 @ 11:19:23
URL: http://eellenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0